باسلام بازی دوستانه تیم شهدای اهنگرکلا

درمقابل امیدوجوانان خونه به خونه روزسه شنبه

به تاریخ95/11/12برگزارخواهد شد

لطفا اطلاع رسانی کنید

بازی تدارکی بین تیم شهدای اهنگرکلا_ تیم ولوکلا

 

بازی تدارکی بین تیم شهدای اهنگرکلا_ تیم ولوکلا

 

به علت بارندگی کنسل شد. و به روز دیگر موکول شد

 

یادداشت ویژه//مربی "رضا حسن زاده"....

به نام خدا

در این پست تصمیم گرفتم که به معرفی مربی تیم شهدا بپردازم و هم چنین ار زحمات زیاد او تقدیر و تشکر کنم!

آقای رضا حسن زاده از سنین کودکی چهره ی کاملا فوتبالی داشت در سن تقریبا 16 سالگی وارد تیم درخشان شد که هدایت این تیم را مرحوم ذات الله اسلامی بر عهده داشت،او با توجه به سن کم ولی استعداد زیادی که داشت توانست وارد ترکیب اصلی تیم درخشان شود.او چندین سال برای تیم مذکور بازی کرد و افتخارت کوچک و بزرگ را همراه این تیم جشن گرفت،اما بعداز مصدومیتی که برای او پیش آمد کمی از مسطتیل سبز فاصله گرفت.

در این خلال تیم شهدا به همت برخی از جوانان محل تشکیل شد و به دنبال مربی میگشت،با مشورت هایی که صورت گرفت به او پیشنهاد مربیگری داده شد و این امر مورد قبول او نیز واقع شد!


او در طی دو سال تیم شهدا را بدون تحصیلات آکادمیک مربیگری، هدایت کرد و تنها از غریزه ی فوتبالی بالای خود در این کار بهره برد،تیم شهدا نیز در این مدت نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرد و به  سرعت پیشرفت کرد.

تا جایی که هم اکنون خود را برای حضور در زیر گروه لیگ دسته سوم استان آماده میکند واین صعود حاصل قهرمانی در لیگ گتاب بود،شهدا در اولین حضور خود در لیگ گتاب قهرمان این دوره شد!

و این نشان از این میدهد که تیم شهدا علاوه بر بازیکنان با استعدادی که دارد از کادر فنی خوب و کاربلدی نیز برخوردار است!

اما هم اکنون آقای حسن زاده گواهی مربیگری درجه ی D آسیا را در اختیار دارد تا علاوه بر استعداد کم نظیر تحصیلات مربیگری نیز به کمک او بیاید،او در مهر ماه امسال این دوره را گذراند،این دوره زیر نظر کنفدارسیون فوتبال آسیابود و آقای"اسفندیار بالوئی" مدرس رسمی فدراسیون فوتبال آسیا وظیفه ی آموزش این دوره را در اختیار داشتند!

در آخر از همه ی زحماتی که ایشان کشیدند و خواهند کشید تقدیر و تشکر میکنیم!

یکی دیگر از جواهرات روستا از دست رفت!

متاسفانه چند روز پیش پدر بزرگوار شهید والا مقام"سلیمان فلاح" جناب آقای"ابراهیم فلاح"دارفانی را ودا گفتند تا روستای آهنگرکلا با از دست دادن ایشان یکی دیگر از سرمایه های عظیم معنوی خود را از دست بدهد!

پیکر مطهر این پدر مهربان در قبرستان امام زاده هاشم(ع)آهنگرکلا به خاک سپرده شد!

شادی روح ایشان صلوات!

اردوی پاییزی بچه های شهدا در بابلسر...

هفته ی قبل جمعه برو بچه های تیم توی یه هوای سرد پاییزی رفتن بابلسر و لحظه های گرمی رو واسه هم رغم زدن!

این اردو یه طورهایی کباب خورن قهرمانی تیم تو لیگ گتاب هم بود!





السَلامُ عَلَیکِ یا بِنتَ الحُسَین

السَّلامُ عَلَیکِ یا سَیِّدَتَنا رُقَیَّة، عَلَیکِ تَحیَّةَ و السَّلام و رَحمَةُ الله و بَرَکاتُه

برای مشاهده عکس در اندازه اصلی، روی عکس کلیک کنید

منبع: بهشت دانلود

شقایق آمل  4    -     3     شهدای آهنگرکلا/نوار شکست ناپذیری بالاخره پاره شد...

دیروز تیم شهدا و تیم شقایق در زمین تیم شقایق باز کردند که تیم شهدا از رقیب بسیار قدرتمند خود متحمل شکست شد!

در نیمه ی اول ابتدا شهدا 2بر0 پیش افتاد اما در اواخر همان نیمه یک گل دریافت کرد تا با حساب 2 بر 1 نیمه ی اول را پیروز به رختکن(!!!!!)بروند!

در نیمه ی دوم تیم شهدا 3گل پیاپی دریافت کرد و 4 بر 2 عقب افتاد در ادامه تیم شهدا با فشاری که بروی دروازه ی حریف آورد توانست یک گل دیگر وارد دوازه حریف بکند،بازی با همین نتیجه تمام شد،تا شهدا با تمام شایستگی هایی که داشت این بازی سخت و دشوار را شکست بخورد!

(شرمنده یه خرده دیر شد،این روزا سرم خیلی شلوغه!!!!!)

بزودی پیزاهن جدید شهدا رونمایی میشه...

طبق شایعاتی که به گوش میرسه پیراهن جدید با رنگ آبی آسمانی خواهد بود!!

البته هنو دقیقا معلوم نی...

دار دکاشت   1    -     7    شهدا/ تیم دار دکاشت واقعا دار دکاشت بود....

سلام بیاید در مورد بازی صحبت نکنیم،در مورد چیز های دیگه حرف بزنیم مثلا زمین باحالشون یا منظره ی قشنگی که داشت یا چیز های دیگه....

درمورد بازی همین قدر بگم که تیم حریف تیم چندان خوبی نبود(ضعیف بود دیگه...)ما هم نکردیم نامردی تا جایی که میتونستیم گل زدیم؛خیلی هم حال داد!

مسئولین در انتخاب تیم هایی که با آنها بازی دوستانه برگزار میشود دقت کنند!

یا بهتر بگم روح الله دقت کن...

گلچوب    1   -   4    شهدای آهنگرکلا/گلچوب با تمام ستاره هایش به زانو درآمد

امروز تیم شهدا و تیم گلچوب دست به بازی دوستانه زدند که تیم شهدا توانست برای اولین بار تیم گلچوب را شکست بدهد،با حساب این پیروزی تیم شهدا 18بازی است که طعم شکست را نچشیده است!

زننده ی گل ها برای تیم شهدا:صالح باباجانی-حسین قاسمی(3)

البته باید توضیح داد که در تیم شهدا چند بازیکن جوان برای اولین بار در ترکیب شهدا قرار گرفته بودند،که در مورد  کیفیت بازی هرکدام باید این جور نوشت:

حسین مصطفی زاده:او که از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود توانست با فشاری که بر روی مدافعین حریف بیاورد نقش مثبت خودش را اثبات کند البته یک ضربه ی ایستگاهی هم زد که با برخور بادیرک افقی دروازه به بیرون رفت!

محمد حاج آقاتبار:پرتلاش و با تعصب خاصی بازی میکرد در کل بازیکن آینده داری هست،با آمدنش به تیم جایگاه برادرش را تهدید میکند!

جواد فتحعلی پور:به عنوان دروازه بان دوم وارد زمین شد با عمل کرد خوب خط دفاع فرصت درخشش چندانی نداشت اما با این حال یک سیو خوب را از خودش به نمایش گذاشت!

محمدرضا باباجانی:او چند وقتی بود که از زمین سبز فاصله گرفته بود اما با این حال این باعث نشد که او ندرخشد؛او هم بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت!